[oferta]
Usługi reklamy cyfrowej na stacjach paliw od Indoor Media
Wyświetlanie reklamy na ekranach cyfrowych w strefie oczekiwania przy kasach na stacjach paliwowych na terenie całej Polski
600+
ekranów
8
aglomeracji
100+
miast
13+ mln
kontaktów
[nasze nośniki]
Nasze 24 calowe ekrany umieszczone są zgodnie z unikalną koncepcją pozycjonowania nośników reklamowych Indoor Media w strefie oczekiwania przy kasach, na poziomie wzroku klientów, ekrany skierowane w stronę klientów
[twoi klienci na stacjach paliw: portret odbiorcy premium]
Na stacjach paliw, na których znajdują się nasze nośniki, spotykamy młodych, dynamicznych i zamożnych klientów. Badanie Justtag wykazało, że ta grupa charakteryzuje się aktywnym stylem życia, wysokimi dochodami i świadomym podejściem do marek. Nasz format działa jak inteligentny filtr offline, umożliwiając precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców premium, bez zbędnych nakładów na zasięg.
Na podstawie badania Justtag
Entuzjaści technologii
Stanowi 33% populacji
Osoby wydające dużo
Stanowi 41% populacji
Entuzjaści motoryzacji
Stanowi 56% populacji
Fani remontów i urządzania wnętrz
Stanowi 33% populacji
Aktywni i sportowi
Stanowi 20% populacji
Trendysetterzy
Stanowi 18% populacji
Smakosze
Stanowi 42% populacji
Podróżnicy
Stanowi 54% populacji
Imprezowicze
Stanowi 14% populacji
Karierowicze
Stanowi 39% populacji
[demografia na stacjach Shell Polska]
Kto odwiedza stacje Shell?
Na podstawie badania Justtag
Na stacjach Shell Polska odwiedzają klienci o różnym profilu demograficznym, co sprawia, że nasze nośniki reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Z analizy wynika, że najwięcej klientów stanowią osoby w wieku 25–34 oraz 45–54 lata. To dynamiczna i aktywnа grupa, która często korzysta z usług stacji paliw podczas codziennych dojazdów do pracy. Warto również zauważyć, że kobiety częściej odwiedzają nasze stacje niż mężczyźni, co otwiera dodatkowe możliwości dotarcia do grupy premium konsumentów. Większość klientów to osoby pracujące, co świadczy o ich wysokiej aktywności oraz regularnym korzystaniu z usług, takich jak zakup paliwa, napojów, czy jedzenia. Dzięki różnorodności naszej klienteli, reklama na stacjach Shell pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej i efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej.
Udział odbiorców w grupach wiekowych
Udział kobiet i mężczyzn wśród odbiorców
[nasza widownia]
6 milionów unikalnych osób odwiedzających stacje paliwowe w Polsce to aktualny miesięczny zasięg sieci Indoor Media według badania Justtag, przeprowadzonego w lutym 2025. Co drugi odbiorca sieci Indoor Media to pasjonat motoryzacji i miłośnik podróży. Ponad 40% odbiorców wydaje na zakupy więcej niż przeciętny konsument. Więcej szczegółów w badaniach audytorium sieci Indoor Media do pobrania poniżej:
Dowiedz się więcej o odbiorcach sieci Indoor Media i segmentach naszych użytkowników
[pomagamy w planowaniu kampanii: Zasięgowe Pakiety Reklamowe]
Skuteczna reklama zaczyna się od właściwego podejścia do określenia zasięgu kampanii i częstotliwości interakcji z widownią. Dla ułatwienia planowania komunikacji w sieci Indoor Media przygotowaliśmy 10 pakietów zasięgowych:
Cała Polska MAX
Cała PolskaG8
8 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin)G8 Aglo
8 największych aglomeracji Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Górny Śląsk, Wrocław, Szczecin)TOP Aglo 8 bez G8
8 największych aglomeracji Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Górny Śląsk, Wrocław, Szczecin) bez głównych miastKierunki turystyczne
Wybrzeże, Góry, MazuryG10
10 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin, Bydgoszcz, Białystok)TOP Aglo 10
10 największych aglomeracji Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Górny Śląsk, Wrocław, Szczecin, Bydgoszcz, Białystok)[nie udało Ci się znaleźć odpowiedniego pakietu?]
Skontaktuj się z nami a nasz doradca przygotuje indywidualne rozwiązanie dla twojej kampanii reklamowej
Skontaktuj się z nami
[specyfikacja techniczna]
Aby Twoja reklama została wyświetlana prawidłowo, ważne jest uwzględnienie wymagań technicznych dotyczących materiałów reklamowych. Zapoznaj się ze specyfikacją techniczną i instrukcją przygotowania plików: