[oferta]
Usługi reklamy cyfrowej na stacjach paliw od Indoor Media
Wyświetlanie reklamy na ekranach cyfrowych w strefie oczekiwania przy kasach na stacjach paliwowych na terenie całej Polski
600+
ekranów
8
aglomeracji
100+
miast
13+ mln
kontaktów

[nasze nośniki]
Nasze 24 calowe ekrany umieszczone są zgodnie z unikalną koncepcją pozycjonowania nośników reklamowych Indoor Media w strefie oczekiwania przy kasach, na poziomie wzroku klientów, ekrany skierowane w stronę klientów






[twoi klienci na stacjach paliw: portret odbiorcy premium]
Na stacjach paliw, na których znajdują się nasze nośniki, spotykamy młodych, dynamicznych i zamożnych klientów. Badanie Justtag wykazało, że ta grupa charakteryzuje się aktywnym stylem życia, wysokimi dochodami i świadomym podejściem do marek. Nasz format działa jak inteligentny filtr offline, umożliwiając precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców premium, bez zbędnych nakładów na zasięg.
Na podstawie badania Justtag

Entuzjaści technologii
Stanowi 33% populacji

Osoby wydające dużo
Stanowi 41% populacji

Entuzjaści motoryzacji
Stanowi 56% populacji

Fani remontów i urządzania wnętrz
Stanowi 33% populacji

Aktywni i sportowi
Stanowi 20% populacji

Trendysetterzy
Stanowi 18% populacji

Smakosze
Stanowi 42% populacji

Podróżnicy
Stanowi 54% populacji

Imprezowicze
Stanowi 14% populacji

Karierowicze
Stanowi 39% populacji
[demografia na stacjach Shell Polska]
Kto odwiedza stacje Shell?
Na podstawie badania Justtag
Na stacjach Shell Polska odwiedzają klienci o różnym profilu demograficznym, co sprawia, że nasze nośniki reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Z analizy wynika, że najwięcej klientów stanowią osoby w wieku 25–34 oraz 45–54 lata. To dynamiczna i aktywnа grupa, która często korzysta z usług stacji paliw podczas codziennych dojazdów do pracy. Warto również zauważyć, że kobiety częściej odwiedzają nasze stacje niż mężczyźni, co otwiera dodatkowe możliwości dotarcia do grupy premium konsumentów. Większość klientów to osoby pracujące, co świadczy o ich wysokiej aktywności oraz regularnym korzystaniu z usług, takich jak zakup paliwa, napojów, czy jedzenia. Dzięki różnorodności naszej klienteli, reklama na stacjach Shell pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej i efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej.
Udział odbiorców w grupach wiekowych
Udział kobiet i mężczyzn wśród odbiorców
[nasza widownia]
6 milionów unikalnych osób odwiedzających stacje paliwowe w Polsce to aktualny miesięczny zasięg sieci Indoor Media według badania Justtag, przeprowadzonego w lutym 2025. Co drugi odbiorca sieci Indoor Media to pasjonat motoryzacji i miłośnik podróży. Ponad 40% odbiorców wydaje na zakupy więcej niż przeciętny konsument. Więcej szczegółów w badaniach audytorium sieci Indoor Media do pobrania poniżej:
Dowiedz się więcej o odbiorcach sieci Indoor Media i segmentach naszych użytkowników
[pomagamy w planowaniu kampanii: Zasięgowe Pakiety Reklamowe]
Skuteczna reklama zaczyna się od właściwego podejścia do określenia zasięgu kampanii i częstotliwości interakcji z widownią. Dla ułatwienia planowania komunikacji w sieci Indoor Media przygotowaliśmy 10 pakietów zasięgowych:
Ogólnopolski Max 60
Cała PolskaCena netto: 344 938 zł
CPM: 16,11 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 60 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 13 413 229
- Liczba stacji: 311
- Liczba ekranów: 642
- Liczba wyświetleń: 21 412 320
Miasta G8 60
8 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin)Cena netto: 197 903 zł
CPM: 31,76 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 60 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 5 497 145
- Liczba stacji: 94
- Liczba ekranów: 187
- Liczba wyświetleń: 6 231 000
Aglomeracje G8 60
8 największych aglomeracji Polski (Warszawska, Krakowska, Trójmiejska, Łódzka, Poznańska, Katowicka, Wrocławska, Szczecińska)Cena netto: 287 348 zł
CPM: 16,82 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 60 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 11 173 814
- Liczba stacji: 249
- Liczba ekranów: 512
- Liczba wyświetleń: 17 082 240
Short-term Polska 60
Cała PolskaCena netto: 218 090 zł
CPM: 22,55 zł
- Długość kampanii: 2 tygodni
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 60 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 6 057 587
- Liczba stacji: 311
- Liczba ekranów: 642
- Liczba wyświetleń: 9 670 080
Tourist Polska 60
Wybrzeże, Góry, MazuryCena netto: 45 691 zł
CPM: 23,55 zł
- Długość kampanii: 2 tygodni
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 60 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 1 269 098
- Liczba stacji: 62
- Liczba ekranów: 129
- Liczba wyświetleń: 1 940 400
Ogólnopolski Max 30
Cała PolskaCena netto: 172 469 zł
CPM: 16,11 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 30 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 6 706 614
- Liczba stacji: 311
- Liczba ekranów: 642
- Liczba wyświetleń: 10 706 160
Miasta G8 30
8 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin)Cena netto: 98 951 zł
CPM: 31,76 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 30 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 2 748 573
- Liczba stacji: 94
- Liczba ekranów: 187
- Liczba wyświetleń: 3 115 500
Aglomeracje G8 30
8 największych aglomeracji (Warszawska, Krakowska, Trójmiejska, Łódzka, Poznańska, Katowicka, Wrocławska, Szczecińska)Cena netto: 143 674 zł
CPM: 16,82 zł
- Długość kampanii: 1 miesiąc
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 30 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 5 586 907
- Liczba stacji: 249
- Liczba ekranów: 512
- Liczba wyświetleń: 8 541 120
Short-term Polska 30
Cała PolskaCena netto: 109 045 zł
CPM: 22,55 zł
- Długość kampanii: 2 tygodni
- Długość spotu: 10 sec.
- Częstotliwość: 30 spotów na godz.
- Liczba kontaktów: 3 028 794
- Liczba stacji: 311
- Liczba ekranów: 642
- Liczba wyświetleń: 4 835 040
[nie udało Ci się znaleźć odpowiedniego pakietu?]
Skontaktuj się z nami a nasz doradca przygotuje indywidualne rozwiązanie dla twojej kampanii reklamowej
Skontaktuj się z nami
[specyfikacja techniczna]
Aby Twoja reklama została wyświetlana prawidłowo, ważne jest uwzględnienie wymagań technicznych dotyczących materiałów reklamowych. Zapoznaj się ze specyfikacją techniczną i instrukcją przygotowania plików: