Pierwszy rok aktywnej pracy na rynku DOOH w Polsce

Pierwsze kroki.
We wrześniu 2024 roku Indoor Media uruchomiła swoją pierwszą sieć 200 ekranów digitalowych w strefach kasowych stacji Shell na terenie całej Polski. Ten krok zapoczątkował nowy etap w rozwoju reklamy Digital Out-Of-Home na rynku polskim.
Dynamiczny rozwój sieci
W ciągu zaledwie roku liczba ekranów wzrosła ponad trzykrotnie – do 650+ nośników. Dziś Indoor Media obecna jest już w 10 aglomeracjach i w ponad 100 miejscowościach, konsekwentnie budując największą w Polsce sieć ekranów digitalowych w przestrzeni premium – w strefach oczekiwania przy kasach.

Badania potwierdzają potencjał reklamowy
We współpracy z firmą Justtag przeprowadziliśmy badania audytorium, które jednoznacznie pokazują, że stacje Shell odwiedzają aktywni konsumenci o wysokiej sile nabywczej. Klienci sieci Indoor Media na Shell:
- wykazują o 41% wyższą aktywność zakupową niż przeciętny konsument w Polsce,
- niemal trzykrotnie częściej poszukują okazji zakupowych,
- odwiedzają stacje średnio 3,22 razy w miesiącu, co gwarantuje częsty kontakt z reklamą.
Szczególną wartość stanowi identyfikacja kluczowych profili konsumenckich – od miłośników motoryzacji i podróżników, przez smakoszy i klientów premium, aż po karierowiczów. To grupy, które kupują więcej, szybciej wydają i aktywniej podejmują decyzje.

Skuteczny mix argumentów
Nasza koncepcja opiera się na trzech filarach skuteczności:
- Właściwa publiczność – segmentowana, zamożna i aktywna zakupowo.
- Właściwe miejsce – ekrany w strefie kas, gdzie klient naturalnie zatrzymuje się i koncentruje uwagę.
- Właściwy moment – czas płatności, kiedy konsument myśli o wydatkach i podejmuje decyzje.
Od pierwszych miesięcy obecności na rynku nasze ekrany przyciągnęły kampanie liderów branży motoryzacyjnej, bankowości i usług finansowych, sieci retail oraz marketplace’ów, co potwierdza wysoką efektywność modelu biznesowego Indoor Media.
Następne kroki
Rok 2025 to dla Indoor Media kolejny etap ekspansji. Wchodzimy w nowy sezon z ambitnymi planami poszerzenia sieci i dalszego zwiększania atrakcyjności naszego produktu. Ale to już tematy kolejnych newsów, do których śledzenia zapraszamy w naszych mediach społecznościowych. Z kolejnym rokiem pracy – ruszamy dalej!