Indoor Media powiększa sieć reklamową w Polsce: partnerstwo ze stacjami Moya
Lider rynku retail media na stacjach benzynowych Indoor Media kontynuuje dynamiczny rozwój swojej cyfrowej sieci Digital Out-Of-Home na rynku polskim. Po udanym starcie sieci ekranów na stacjach Shell, firma podpisała umowę o partnerstwie reklamowym z trzecią co do liczby stacji siecią w kraju — Moya.
Na początku drugiego roku projektu na stacjach Moya zostanie zainstalowanych prawie 200 dodatkowych ekranów Indoor Media. Dzięki temu do połowy października łączna sieć osiągnie 835 ekranów działających na stacjach paliw w całej Polsce. Nowe rozwiązania retail media będzie dostępne dla reklamodawców już od początku listopada 2025 roku.
Moya — trzeci gracz rynku po Orlen i BP
Według danych ze źródeł publicznych, sieć Moya zajmuje trzecie miejsce pod względem liczby stacji paliw w Polsce, ustępując operatorom Orlen i BP. Jej unikalną cechą jest szeroka obecność nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w regionach kraju, co czyni ją szczególnie atrakcyjną dla marek nastawionych na zasięg ogólnopolski.
Lojalna i regularna publiczność
Badanie ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 97% klientów Moya to stali bywalcy, a niemal połowa z nich odwiedza stację kilka razy w tygodniu. Co istotne, nawet 30% wizyt wiąże się nie tylko z zakupem paliwa, ale także z nabyciem produktów spożywczych, napojów czy gotowych przekąsek.
Kluczowe segmenty odbiorców:
- Zakupowicze — młodzi mieszkańcy małych miast i terenów wiejskich, którzy traktują stacje Moya jako punkt regularnych zakupów.
- „Głodni w drodze” — głównie mężczyźni około 30 lat, często lepiej zarabiający, zatrzymujący się po kawę i szybki posiłek.
- Praktyczni tankujący — starsza grupa odbiorców oraz kobiety, które łączą tankowanie z zakupem podstawowych produktów.
W ten sposób stacje Moya stają się nie tylko punktem tankowania, ale także lokalnym centrum handlowym, co zapewnia reklamodawcom częsty i jakościowy kontakt z konsumentem poszerzając skuteczne rozwiązania retail mediowe.
Wartość dla reklamodawców
Dołączenie sieci Moya do programu adresowego Indoor Media oznacza:
- Wzrost zasięgu — dodatkowe200 ekranów w uzupełnieniu do istniejących na stacjach Shell.
- Dostęp do nowej widowni — w małych i średnich miastach oraz na terenach wiejskich.
- Zwiększenie częstotliwości kontaktów — dzięki wysokiej regularności wizyt.
- Rozszerzone możliwości targetowania — segmentacja według regionów, typów konsumentów i wzorców zachowań.
- Możliwość obecności z komunikacją w nowym kanale retail media.
Indoor Media zamienia stacje paliw w „inteligentny filtr” do pracy z lojalną i wartościową publicznością. Dzięki uruchomieniu nowego programu reklamodawcy zyskują narzędzie do szerokich kampanii z wysokiej jakości zasięgiem w całej Polsce.